020 - 686 80 80

VRAAG: Welke abonnementen voor Meldkamer en Alarmopvolging zijn er?

ANTWOORD: Intersafe werkt met diverse abonnementen voor het verlenen van onze diensten. Deze abonnementen worden na een kennismaking volledig voor u op maat samengesteld waardoor u altijd een passende oplossing heeft voor uw situatie.


VRAAG: Is Intersafe ook in het weekend bereikbaar?

ANTWOORD: Jazeker, klanten krijgen - afhankelijk van het door hen gekozen abonnement - een speciaal telefoonnummer dat dag en nacht bereikbaar is.


VRAAG: Hoe werkt een alarminstallatie eigenlijk?

ANTWOORD:
1) Het begint met een melding (inbraak, brand, technische schade, enz.);
2) De melding wordt door een melder (magneetcontact, bewegingsmelder, rookmelder, enz.) herkend (gedetecteerd);
3) De melder geeft de melding door aan de centrale. Dit kan via internet of draadloos plaatsvinden;
4) De centrale is het hart van de alarminstallatie. Hier worden de meldingen geanalyseerd en wordt bepaald wat er te doen staat;
5) Afhankelijk van hoe de centrale is geprogrammeerd, volgt een reactie op de melding: De sirene geeft een akoestisch alarm, de flitser gaat aan en/of er wordt een meldkamer op de hoogte gebracht en, afhankelijk van het abonnement, wordt een surveillant ingeschakeld om op uw locatie te gaan kijken.

VRAAG: Op de meldkamer pas staat een ID-code, waar dient deze voor?

ANTWOORD: Wanneer u contact opneemt met onze meldkamer via 0900 466 36 53, dient u zich te legitimeren met de ID-code die op uw pas vermeld staat. De computer vraagt altijd naar uw ID-code. Op vrijwel iedere moderne telefoon kunt u deze code zelf intoetsen waarna ons systeem direct weet wie u bent en bij welk(e) pand(en) u bekend bent. Uit extra veiligheidsoverwegingen vraagt de computer ook naar uw pincode.

VRAAG: Wij werken vandaag langer door, hoe laat ik weten dat het alarmsysteem later ingeschakeld wordt?

ANTWOORD: U neemt contact op met onze meldkamer via 0900 466 36 53, vervolgens dient u zich te legitimeren met de ID- en PIN-code die op uw pas vermeld staat. De meldkamer verwerkt de aanpassing in tijd.

VRAAG: Wij willen een tijdelijke wijzigingen doorgeven (maximaal 4 weken) als gevolg van bijvoorbeeld vakantie of ziekte, hoe meld ik dit aan?

ANTWOORD: u neemt contact op met onze meldkamer via 0900 466 36 53, vervolgens dient u zich te legitimeren met de ID- en PIN-code die op uw pas vermeld staat. De meldkamer verwerkt de tijdelijke wijziging.

VRAAG: Mijn telefoonnumer is veranderd, hoe geef ik deze wijziging door?

ANTWOORD: Mocht er in uw gegevens (bijvoorbeeld het adres van het beveiligde pand of de naam / telefoonnummer van de sleutelhouder) een wijziging optreden, dan bent u om veiligheidsredenen verplicht om dit schriftelijk of per E-mail aan Intersafe door te geven. Zie onze:

VRAAG: Er gaat een medewerker uit dienst, hoe geef ik deze wijziging door?

ANTWOORD: Mocht er in uw gegevens (bijvoorbeeld het adres van het beveiligde pand of de naam / telefoonnummer van de sleutelhouder) een wijziging optreden, dan bent u om veiligheidsredenen verplicht om dit schriftelijk of per E-mail aan Intersafe door te geven. Zie onze:

VRAAG: Er is een storing in het alarmsysteem, nu kan ik het alarmsysteem niet inschakelen?

ANTWOORD: Eerst kunt u controleren of er misschien ergens nog een deur of raam openstaat, probeer daarna nogmaals in te schakelen.

VRAAG: Er is hier bij een pand een alarm afgegaan ....

ANTWOORD: Deze melding ontvangen wij met enige regelmaat van passanten, die bijvoorbeeld een sticker van Intersafe op de deur zien zitten. Wij checken of dit een klant van ons is en gaan dan over tot verdere actie. Bedankt voor het melden.

VRAAG: Ik wil graag een afspraak maken voor advies over de beveiliging, hoe doe ik dat?

ANTWOORD: Hartelijk dank dat u voor Intersafe heeft gekozen. U kunt ons bellen, 020-686 8080, mailen naar info@intersafe.nl en u kunt het contactformulier op de website invullen, waarna wij contact met u opnemen. Ga naar:

VRAAG: Ik heb al een alarminstallatie, en ik wil graag een abonnement bij Intersafe voor de meldkamer en/of alarmopvolging. Kan dat?

ANTWOORD: Jazeker, Intersafe is u graag van dienst. U kunt ons bellen, 020-686 8080, mailen naar info@intersafe.nl en u kunt het contactformulier op de website invullen, waarna wij contact met u opnemen. Ga naar:

VRAAG: Ik wil graag een nieuwe meldkamer pas aanvragen, hoe doe ik dat?

ANTWOORD: U kunt ons mailen info@intersafe.nl maar u kunt ook het contactformulier op de website invullen, waarna wij contact met u opnemen. Ga naar:

VRAAG: Moet ik bij werkzaamheden “aan de elektra, aan het alarmsysteem, etc.“ ook Intersafe bellen?

ANTWOORD: Ja, in het geval van werkzaamheden stellen wij het zeer op prijs als u ons van te voren op de hoogte brengt.

VRAAG: Ik heb een bedieningsfout gemaakt, moet ik dan wachten totdat de meldkamer belt? 

ANTWOORD: Nee, in het geval van een bedieningsfout stellen wij het zeer op prijs als u ons hiervan direct op de hoogte brengt.

Graag adviseren wij u over zaken die met uw veiligheid te maken hebben. Maak uw keuze uit de verschillende mogelijkheden.

020 - 686 80 80

Informeer mij vrijblijvend over beveiligingscamera's.